سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا در سپاس گفتن را بر بنده‏اى نمى‏گشاید حالى که در نعمت را به روى او ببندد ، و در دعا را بر روى او باز نمى‏کند و در پذیرفتن را بر وى فراز . و در توبه را به روى بنده نمى‏گشاید و در آمرزش را بر وى به‏بندد و استوار نماید . [نهج البلاغه]

دانستن چرایی = زندگی با هر چگونگی

انسان یکانه مخلوق خداوند است که قابلیت‌های کاملا ویژه دارد. امروز بحثم را با یک سوال کلیدی آغاز می‌کنم. آیا تا بحال با خود اندیشده‌اید که اگر فردی مسوولیت تمام و کامل کارهایی را که انجام می‌دهد بر عهده نداشته باشد، انگاه نمی‌توان او را بازخواست کرد؟ حتی اگر یک مورد هم استثنا شود باز هم نمی توان او را مورد مواخده قرار داد. پس اگر آنچه امروز برای ما اتفاق می‌افتند تقصیر شرایط بیروی است پس چرا روز حساب از ما سوال می‌پرسند؟  در این موضوع رازی نهفته است. آن راز را اینجا بازگو خواهم کرد و شما را با تکنولوژی ترسیم آینده آشنا خواهم کرد. فقط این را اشاره کنم که تمام اتقاقات گذشته، حال و آینده ما از نحوه تفکر ما نشات می‌گیرد و تمام مسوولیتش با خود ماست.

دوستان عزیزم بدانید که خداوند انسان را موجودی پاسخگو(Response Able) یعنی موجودی با قابلیت پاسخگویی آفریده است. همان زمان که این موجود  پیچیده را خلق می‌نموده است او را به ابزاری مجهز کرده است که تمام و کمال سرنوشتش را خودش ترسیم کند. این موجود بی‌نهایت به ابرکامپیوتری مجهز است که با استفاده از این ابرکامپیوتر نه تنها می‌تواند خودش را خلق کند، بلکه می‌‌تواند آینده را نیز خلق کند. این ابر کامپیوتر همانا ذهن انسان است. شاید زیاد شنیده باشید که انسانها همانی هستند که فکر می کنند اما در ک عمیق این جمله مقدماتی لازم دارد. همانطور که می‌دانید برای برنامه‌ریزی هر کامپیوتر به چند مولفه باید اگاهی یافت.

اول: از اجزای کلی آن شناختی حاصل کرد

دوم: برای برنامه نویسی در این کامپیوتر باید ورودهای آنرا شناخت

سوم: باید زبان صحبت با این ابر کامپیوتر را یاد گرفت که این زبان دو بعد دارد یکی بعنی ساختار و دیگری بعد معنایی

چهارم: باید دانست که چه برنامه ای می خواهیم بنویس

پنچم: نوشتن سرنوشت خود، با این برنامه

سعی کردم با یک تمثیل موضوع را بیان کنم. من با استفاده از ان ال پی سازوکارهایی سازوکارهایی در اختیار شما قرار خواهم داد که چگونه بنویسید و چطور سرنوشت خود را، نظام باورهای خود را ترسیم کنید و آنگاه تمام نظام هستی برای تحقق و اجرای برنامه شما بسیج خواهند شد. بدانید که وظیفه شما فقط ترسیم خوب است. تاکید می‌کنم ترسیم دقیق. وقتی شما ذهنت را برنامه ریزی کردی انگاه بدین مفهوم است که آیند را ساختی و آن محکوم به شدن است. در آینده قانون بسط (Expansion Low) که توسط بنده بنیان نهاده شده است را به جزء توضیح خواهم داد و با استفاده از سیستم پردازشی که خدواند در ما به ودیعه نهاده است نه تنها به اهدافمان می‌رسیم، بلکه این اهداف هستند که به سمت ما جذب می‌شوند.


http://www.linkedin.com/pub/isaac-saeidirobaat/39/409/910





دکتر اسحق سعیدی ::: شنبه 92/5/26::: ساعت 12:59 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 13


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :56813
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<