سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس به پیشباز آرای گوناگون برود، لغزشگاهها را بشناسد . [امام علی علیه السلام]

دانستن چرایی = زندگی با هر چگونگی

به نام یگانه هستی بخش


دیروز یکی از دوستانی که اظهار محبت نموده بودند و در قالب پیام خصوصی خواسته بودند که مطلب را ادامه دهم، با خودم گفتم شاید ننوشتن من قدرنشناسی از خداوند باشد و اگر امروز چیزی را می دانیم که قابلیت اثربخشی برای کسی را دارد  حتما به لطف اوست.

بر همین شدم تا انجایی که می توانیم مطالبی مجددا شروع کنم و تا آنجایی که خداوند توفیق دهد برای شما خوبان بنویسم و در اینجا اعتراف کنم که در نوشتن و بروز رسانی این وبلاگ کوتاهی کردم ولی سعی من بر این است که بهتر بنویسم و بیشتر بنویسم.

 




دکتر اسحق سعیدی ::: یکشنبه 91/8/14::: ساعت 2:49 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :56805
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<